loading...
♫ماکو موزیک ♫
حسین علی پور بازدید : 207 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

  عنوان آهنگ: نفس

  خواننده: مرتضی پاشایی

  ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی

  آهنگساز: مرتضی پاشایی

  تنظیم: علی حسین زاده

  انتشار: اردیبهشت 92

 

متن آهنگ:

چشات، منو داده به دستای باد

دلم عشقتو از کی بخواد

دل تو با دلم به سادگی راه نمیاد

ببین دل من درو رو همه بست

تو دلم کی به جز تو نشست

آخه عاشقتم تو به عاشقی می گی هوس

همش هوس تو رو داره دلم

دیوونته چاره نداره دلم

بی تو دلو بسته دوباره دلم

عشق تو کار دلم

نفس نفسم تو رو داد می زنه

نفس توی سینه صدات میزنه

نگاه تو مثل جواب منه، تعبیر خواب منه

دلم، دیگه درگیر عاشقیه

توی قلب تو آخه کیه

که بهم نمیگی ما دوتا دلمون یکیه

نذار دیگه سر به سر دل من

اگه در به دره دل من

ولی جای توئه دیگه تو دل غافل من

 


 

 

 

 
 
نوع : MP3
اندازه : کم حجم
 
 
 
دريافت کد آهنگ درحال پخش

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هواداران ماکو موزیک ، سایت رو با نام ماکو موزیک در وب خود لینک کنند کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد این سایت ( ماکو موزیک )در ستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با وجود کدام یک در سایت موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 6,836
  • بازدید سال : 24,876
  • بازدید کلی : 177,434